Potrzebowałem wynająć apartament w Szklarskiej Porębie

Zbliżała się moja rocznica ślubu. Ponieważ poznaliśmy się z żoną w Szklarskiej Porębie, postanowiłem zrobić jej niespodziankę i zarezerwować apartament na weekend w tym miejscu. Chciałem znaleźć jakiś apartament, który będzie luksusowy i będzie miał wszelkie udogodnienia. Musiałem znaleźć odpowiednie miejsce i to jak najszybciej, bo czas mnie naglił.

Gdzie w Szklarskiej Porębie wynająć apartament?

apartamenty do wynajęcia szklarska porębaPoszukiwania odpowiedniego miejsca rozpocząłem od internetu. Wpisałem w wyszukiwarkę frazę: apartamenty do wynajęcia szklarska poręba i zacząłem przeglądać wyniki. Ponieważ akurat nie trwał sezon na wyjazdy w góry miałem sporo miejsc do wyboru. Szczególnie jedna oferta rzuciła mi się w oczy. Dotyczyła ona luksusowego apartamentu w samym centrum Szklarskiej Poręby. Apartament znajdował się na ostatnim piętrze wysokiego budynku, dlatego z okien roztaczał się piękny widok. Do naszej dyspozycji był przestronny pokój z małżeńskim łóżkiem oraz kuchnia i łazienka z wanną z hydromasażem. Bardzo mi się to spodobało. W cenę wliczone były również śniadania i obiady, które można było zamówić do pokoju lub zejść na dół budynku do restauracji. Zdecydowałem się wynająć ten apartament na weekend. Cena nie była zbyt wygórowana, pewnie dlatego, że nie trwał teraz sezon. Żona bardzo się ucieszyła, kiedy pokazałem jej gdzie w tym roku spędzimy rocznicę ślubu.

Kiedy dotarliśmy na miejsce byliśmy bardzo zadowoleni. Apartament okazał się czysty i schludny. Mogliśmy również liczyć na obsługę serwisu sprzątającego. Na podłodze była miękka wykładzina podłogowa, a w łazience podgrzewane płytki podłogowe. Spędziliśmy w tym miejscu miły weekend, a śniadania o obiady oferowane przez restaurację były bardzo smaczne. Oczywiście skorzystaliśmy z opcji dostawy do pokoju.